Home > Klantverhalen > Van Mossel Groep

Van Mossel Groep

Eric is scherp op tevredenheid

Eric Berkhof, Algemeen Directeur Van Mossel Groep

De Van Mossel Groep is met bijna 50 vestigingen in binnen- en buitenland een van de grootste autobedrijven van Nederland. Het merk bestaat uit dealers, leasebedrijven, schadeherstellers en occasioncentra. CSU verzorgt sinds 2013 schoonmaakonderhoud en glasbewassing op de 27 Nederlandse locaties van het ambitieuze bedrijf.

Eric: “Bij ons staan persoonlijke aandacht en het overtreffen van verwachtingen hoog in het vaandel. Wij zijn een professionele, betrouwbare mobiliteitspartner voor onze klanten. CSU begrijpt en omarmt dit. Zo zijn de schoonmakers echt onderdeel van ons team. Ze delen onze mentaliteit, zijn scherp op continuïteit en voelen perfect aan waar in de autobranche de aandachtspunten liggen. En wanneer we extra mensen nodig hebben voor een spoedopdracht is één telefoontje voldoende. Dat geeft vertrouwen.”

“Elke showroom moet een eersteklas uitstraling hebben. Dat draagt bij aan de klanttevredenheid, waaraan wij veel waarde hechten. Dankzij grondige controles laat CSU zien scherp op kwaliteit én tevredenheid te zijn. Een perfecte match met Van Mossel dus. CSU denkt bovendien proactief mee en brengt waar nodig adviezen aan ons uit. Onze branche is voortdurend in beweging. We zijn daarom blij met een schoonmaakpartner die ons als klant voortdurend scherp houdt!”