Home > Klantverhalen > Markant Uden

Markant Uden

Peter is scherp op flexibiliteit

Peter Timmers, Operationeel Manager Markant Uden

Markant Uden biedt een podium voor theatervoorstellingen en evenementen. Het complex bestaat uit een theaterzaal met ruim 680 stoelen, een indrukwekkende concertzaal voor 1100 gasten, ruime foyers en een sfeervol restaurant. Het is daarmee een culturele, culinaire en zakelijke ontmoetingsplek voor grote en kleine gezelschappen. Van theatervoorstelling tot dance-event, Markant maakt ieder moment bijzonder.

Peter: “Markant is veel meer dan een theater. We zijn zeven dagen per week in bedrijf en ontvangen wekelijks honderden gasten. Dat vraagt om een flexibele schoonmaakpartner die scherp is op meerwaarde. CSU staat echt altijd voor ons klaar en is in staat om snel te handelen wanneer we onverwachts een evenement of feest hebben. We kunnen blind op de betrokken schoonmaakmedewerkers van CSU vertrouwen. Een fijn gevoel.”

“Natuurlijk is het belangrijk dat alle ruimtes elke dag schoon zijn. Maar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen is CSU naast scherp op kwaliteit ook scherp op hospitality. Het schoonmaakteam staat onze gasten altijd netjes en behulpzaam te woord. Dit lijkt een kleinigheid, maar het maakt voor ons en onze bezoekers het verschil. We werken nauw samen aan het optimaliseren van onze dienstverlening. Daar blijven we scherp op. Nu en in de toekomst!”