Home > Klantverhalen > Koning Willem I College

Koning Willem I College

Harry is scherp op gastvrije schoonmaak.

Harry van Ballegooijen, Directeur Facilitair Bedrijf Koning Willem I College
Het Koning Willem I College in ’s-Hertogenbosch is een vooruitstrevend Regionaal Onderwijs Centrum (ROC) voor middelbaar beroepsonderwijs, vervolgonderwijs en educatie. De school biedt goed, degelijk en eigentijds onderwijs. Er is veel overleg met het bedrijfsleven, zodat de aansluiting van opleiding naar werk goed is. CSU verzorgt sinds vele jaren de dagelijkse schoonmaak van zo’n 65.000 vierkante meter schoolgebouw.

Harry: “Wij vinden het erg belangrijk dat het er bij ons elke dag pico bello uitziet. Wij verwachten van onze leerlingen dat zij netjes omgaan met onze gebouwen, dus moeten wij zelf het goede voorbeeld geven. Als school hebben wij daarin ook een opvoedkundige taak. Als de leerlingen ’s morgens op school komen en het is hier niet schoon, dan staan we natuurlijk al gelijk met 1-0 achter!”

“CSU is met gastvrije schoonmaakmedewerkers scherp op schoon. In tegenstelling tot veel andere scholen verwachten wij bij de NIC-controle minimaal een 7. Anderen nemen veelal genoegen met een 6. Die 7 wordt steeds zonder problemen gehaald! Ook hecht CSU aan een goede klantrelatie. Klachten nemen ze heel serieus en dat zorgt voor merkbaar beter resultaat.”