Home > Klantverhalen > Eazzis

Eazzis

Johan is scherp op klantbeleving.

Johan Evelein, Directeur Eazzis Vakantiebeheer
Eazzis Vakantiebeheer beheert ruim 1.500 recreatieobjecten in Nederland, verdeeld over negen vakantieparken. Sleutelwoorden voor het succes van iedere recreatielocatie zijn zorg en aandacht. Eazzis is dagelijks bezig om gasten en eigenaren een onvergetelijk en ontspannen verblijf te bezorgen. Hiertoe zet Eazzis een breed pakket diensten in. Voor de schoonmaakwerkzaamheden op drie parken vertrouwt Eazzis op CSU.

Johan: “Het is ons uitgangspunt om de verwachtingen van de gasten te overtreffen. Dat begint bij de ontvangst op de receptie en direct daarna volgt de aankomst bij de vakantiewoning. Die moet tijdig opgeleverd, perfect schoon en helemaal op orde zijn om een optimale klantbeleving te garanderen. Hiervoor vertrouwen wij al jaren op CSU. De CSU-medewerkers treden samen met onze medewerkers als één gastvrij team naar buiten.”

“De kwaliteit van schoonmaak is een basisvoorwaarde en moet voldoen aan alle wettelijke eisen. Om die kwaliteit te kunnen leveren, verwachten wij veel flexibiliteit van CSU. Er wordt heel veel last minute geboekt, dus moet CSU ook heel veel last minute schoonmaakcapaciteit leveren. Daarbij vind ik het heel belangrijk dat de schoonmakers krijgen waar ze recht op hebben. Dat is gelukkig allemaal goed geregeld bij CSU.”