Home > Klantverhalen > Dunea

Dunea

Jessica is scherp op efficiency.

Jessica van Iterson, Facilitair Werkbestuurder Dunea
Dunea produceert en levert aan circa 1,3 miljoen klanten lekker en betrouwbaar drinkwater in het westelijk deel van Zuid-Holland. Daarnaast ontvangt Dunea jaarlijks 1 miljoen recreanten in de duinen tussen Monster en Katwijk, beheert deze prachtige natuur en beschermt de drinkwaterwinning. Dunea doet dit al meer dan 140 jaar. CSU maakt voor Dunea diverse locaties schoon, waaronder het bezoekerscentrum, magazijn en kantoren.

Jessica: “Vorig jaar hebben wij op ons nieuwe hoofdkantoor in Zoetermeer Het Nieuwe Werken geïntroduceerd. Samen met CSU kijken we doorlopend naar de meest optimale manier van schoonmaken. Binnen de budgettaire grenzen; we zijn immers een semioverheidsorganisatie. Het is prettig dat CSU met ons meedenkt en proactief adviseert. Zo bleek dat de tourniquets erg veel vingerafdrukken bevatten en dus vaker gedaan moesten worden.”

“Wij willen graag zo veel mogelijk ontzorgd worden door CSU. De kwaliteit moet gewoon goed zijn, zonder dat er heel strikt volgens een stramien gewerkt wordt. De inzet van een gastvrije schoonmaakmedewerkster is hier een goed voorbeeld van. Zij maakt schoon waar nodig en is een vast aanspreekpunt voor onze mensen. Dat werkt uitstekend in de praktijk.”