DTG

Liesbeth is scherp op kwaliteit

Liesbeth Trip, Coördinator Facilities bij DTG in Amsterdam
DTG biedt online marketing services voor ondernemers. Het bedrijf helpt ondernemers beter vindbaar te zijn, zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten. DTG geeft jaarlijks bovendien De Telefoongids & Gouden Gids uit. CSU is al meer dan vijftien jaar verantwoordelijk voor de schoonmaak van de drie kantoorpanden en het magazijn van DTG.

Liesbeth: “We zijn blij met de langdurige relatie met CSU. We hebben behoefte aan een scherpe prijs, waarbij de kwaliteit van de schoonmaak gehandhaafd blijft. CSU werkt bij ons daarom met een vast, stabiel team van vijf medewerkers in de avonduren en één medewerker overdag. Ze gaan snel, efficiënt en grondig te werk. Zodat wij dagelijks aan de slag kunnen gaan in een prettige, schone werkomgeving.”

“Omdat we deels werken met dagschoonmaak zijn we samen met CSU scherp op hospitality. Ook de schoonmaker is het gezicht van DTG! We willen de dagschoonmaak in de toekomst uitbreiden. Schoonmaak als onderdeel van de klantbeleving, met gastvrije en representatieve schoonmakers. CSU is daarin flexibel en denkt mee om de processen te verbeteren. De communicatielijnen zijn kort en open. En samen monitoren we de werkzaamheden. Alleen dan blijf je scherp op kwaliteit.”