DMG

Ben is scherp op kwaliteit

Ben Mandemakers, CEO De Mandemakers Groep
De Mandemakers Groep (DMG), bekend van winkelformules zoals Mandemakers Keukens, Keuken Kampioen, Brugman, Piet Klerkx, Montel en Woonexpress, is met wereldwijd ruim 350 filialen en 5.000 medewerkers uitgegroeid tot de grootste Nederlandse speler op het gebied van keukens, meubelen en sanitair. CSU verzorgt sinds 2013 schoonmaakonderhoud en glasbewassing in de 250 Nederlandse vestigingen van het toonaangevende bedrijf.

Ben: “Voor een groeiende onderneming is betrokkenheid alles. Het is geweldig om te zien dat de schoonmaakmedewerkers van CSU dezelfde mentaliteit hebben als ons eigen personeel. Wij zijn er voor onze klanten. En CSU is er voor ons. Door scherp te zijn op flexibiliteit bijvoorbeeld, wanneer er onverwachts extra werkzaamheden uitgevoerd moeten worden in een nieuwe vestiging. Bij CSU pakken ze dat razendsnel op. Ontzorgen is voor hen een tweede natuur.”

“Schone, opgeruimde winkels zijn in de meubel-, keuken- en sanitairbranche je visitekaartjes. CSU bewijst haar meerwaarde door altijd scherp te zijn op kwaliteit. Sinds de eerste gesprekken is er een klik met CSU. Het bedrijf is inmiddels geen leverancier meer, maar een echte partner. We begrijpen elkaar, hebben veel contact en gaan uitdagingen als team aan. Een succesvolle, toekomstbestendige samenwerking waar we bij DMG trots op zijn!”