Home > Klantverhalen > Conservatorium hotel

Conservatorium hotel

Reinier is scherp op hospitality

Reinier Bunnik, Director of rooms Conservatorium hotel

Het Conservatorium hotel is een vijfsterren hotel gelegen op de drempel van het Museumkwartier in Amsterdam. Dit designhotel combineert een markant 19e eeuws historisch gebouw met hedendaags design en is herhaaldelijk uitgeroepen tot het beste luxehotel van Nederland. Naast een bar en diverse restaurants, beschikt het hotel over het 1000 vierkante meter tellende Akasha Holistic Wellbeing Centre.

Reinier: “Ons hotel heeft een duidelijke functie als huiskamer van Amsterdam-Zuid. Onze gasten kiezen bewust voor service, veiligheid en belevenis. We zijn scherp op gastvrijheid en het ontzorgen van onze gasten. De rol van een housekeeper gaat verder dan schoonmaken. We verwachten dat een medewerker anticipeert op de gasten met aandacht voor details. Dit vraagt een ongekende inzet; werken in een vijfsterrenhotel is topsport.”

“Naast een topkwaliteit hotel, willen we ook een topkwaliteit opleidingsinstituut zijn, samen met CSU Hotel Services. Schoonmakers krijgen de kans om uit te groeien tot volwaardig supervisorniveau. Schoonmaaktraining van de CSU Academy en servicetraining bij een van de beste hotels ter wereld is een solide basis voor een verdere carrière. En bij loyale medewerkers ligt de kwaliteit en dienstbaarheid hoger. Voor CSU is een ervaren werknemer efficiënter, voor ons leidt een effectievere room readyness tot meer tevreden gasten.”