Home > Klantverhalen > CASA400

CASA400

Hans is scherp op hospitality.

Hans Vugts, General Manager van Hotel Casa 400 in Amsterdam
Casa 400 is een heel bijzonder Amsterdams 3* hotel, waar CSU al vanaf de oplevering van de nieuwbouw in 2010 schoonmaakt. Het hotel is ontstaan als stichting die kamers verhuurde. Er zijn 520 kamers, waarvan er 369 de helft van het jaar in gebruik zijn als studentenkamers en in de zomer worden ingezet als hotelkamers.

Hans: “Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van de schoonmaak, aan flexibiliteit én aan hospitality. Als de kamers niet goed of niet tijdig schoon zijn, komen onze gasten immers niet terug. Maar ondanks alle innovaties is schoonmaken nog altijd mensenwerk. Ik vind het belangrijk dat er goed voor de mensen gezorgd wordt. Dat past in de MVO-visie van onze organisatie. Gelukkig zijn dit soort zaken goed verankerd in het beleid en de organisatie van CSU. Dat is ook een van de redenen dat we met CSU werken.”

“CSU is gecertificeerd en neemt zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid. Je weet gewoon zeker dat er goed voor de mensen wordt gezorgd. Dat geeft ons een goed gevoel en onze schoonmaakmedewerkers ook. Zo goed zelfs, dat ze soms zelfs moeten huilen als ze naar een ander project gaan na de zomer. Dan hebben we het samen met CSU goed gedaan!”