Home > Klantverhalen > ASVZ

ASVZ

Henk is scherp op constante kwaliteit

Henk Vlegaard, Hoofd Diensten Facilitair Bedrijf ASVZ
ASVZ is een organisatie voor zorg- en dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking. Meer dan 5.000 medewerkers zetten zich samen met ruim 1.600 vrijwilligers in voor ongeveer 5.200 cliënten. Dat kunnen (jong)volwassenen zijn, ouderen, kinderen of het hele gezin. ASVZ heeft 32 locaties in grote delen van Zuid- en Midden-Holland en Brabant. Voor de schoonmaakwerkzaamheden werkt ASVZ met eigen medewerkers en met CSU.

Henk: “Gezien onze specifieke dienstverlening is constante kwaliteit absoluut een must voor ons. Daarnaast zijn het meedenken, de zorg voor personeel en innovatie belangrijke aspecten. En niet te vergeten: flexibiliteit. Met zoveel locaties hebben wij altijd te maken met uitvallers of extra werkzaamheden. CSU speelt hierop in met een flinke dosis flexibiliteit. Er staan altijd 4 objectleiders en 70 schoonmaakmedewerkers voor ons klaar om resultaatgericht schoon te maken: kijken, denken en doen!”

“Ook hechten wij veel waarde aan de omgang met cliënten. Het centraal stellen van de persoonlijke wensen van onze cliënten is bepalend voor onze dienstverlening. Dat verwachten wij ook van de CSU-medewerkers bij het schoonmaken in de dagbesteding. Door de verstandelijke beperking van onze cliënten vraagt dit wat extra’s. Dat gaat heel goed, maar we werken dan ook al tientallen jaren samen.”