Home > Klantverhalen > Aegon

Aegon

Walther is scherp op hospitality.

Walther Huyzen, Manager Facilitair Bedrijf Aegon
De Nederlandse bankverzekeringsgroep Aegon is in 1983 ontstaan uit de fusie van AGO en Ennia. Aegon biedt als wereldspeler een breed assortiment aan financiële diensten en producten. Het hoofdkantoor van Aegon staat in Den Haag, waar circa 2.400 medewerkers werken. Hier wordt gewerkt volgens Het Nieuwe Werken; medewerkers hebben er geen vaste werkplek.

Walther: “Om Het Nieuwe Werken succesvol te maken, kiezen wij voor resultaatgerichte, proactieve schoonmaak door in hospitality getrainde medewerkers. Wij vinden het belangrijk dat zij gastvrij zijn en zelf de ruimte en verantwoordelijkheid nemen om te bepalen hoe, hoe vaak en waar ze schoonmaken. Zolang het maar gewoon goed schoon is. Zij zijn immers de experts! Scherp op schoon betekent voor mij dat er niet slechts een programma of taak wordt afgewerkt, maar dat er daadwerkelijk oog is voor de omgeving en de netheid daarvan. Daar is CSU heel scherp op. Ook als het even niet in het programma past.”

“De CSU-medewerkers zijn goed getraind, ook in hospitality. Ik zie in de mensen van CSU de betrokkenheid en bevlogenheid terug, die ons aanspreekt. Ze doen wat is afgesproken, hebben interactie met eindgebruikers en zijn alert op een nette omgeving. In zulke mensen willen wij graag mee investeren!”

Relatiemagazine Scherp (november 2017) - CSU partner in Be Sense, Aegon
Relatiemagazine Scherp (april 2016) - ‘ONE TEAM’, het nieuwe stadium van Facility Manangement, Aegon