Editie 2018

In november 2018 vond de eerste feestelijke awarduitreiking in De Efteling plaats. Hieronder lees en zie je meer over de winnaar Warp Industries, de andere genomineerden, en de avond zelf!

Heb jij ook een werelds idee voor de facilitaire branche? Tot en met 11 september 2019 kun je je aanmelden met jouw idee en zo kans maken op de tweede CSU Innovatie Award.

De CSU Innovatie Award is dé succesversneller van jouw innovatieve idee!

Innovatie Award.

Lees hieronder meer over de innovatieprijs 2018:

De CSU Innovatie Award is jouw kick-start naar succes. Een podium voor originele, innovatieve en impactvolle ideeën. Schrijf je in en maak kans op de award en een bedrag van
€ 10.000,-. En dan begint het pas. Als jouw idee onze Innovatie Award wint, krijg je alle hulp om jouw plannen concreet te maken. Een succesversneller met professionele begeleiding, toegang tot nieuwe afzetmarkten en een netwerk waar je ‘u’ tegen zegt. Denk ook aan een marketing boost of advies bij het registreren van patenten.

Wie weet sta jij op maandag 7 oktober jouw idee live te pitchen, en win je op donderdag 14 november in De Efteling onze Innovatie Award! Ga ervoor en schrijf je voor 11 september 2019 in.

We hebben een winnaar.

Het platform voor virtuele trainingen van Warp Industries!

Uit drie finalisten zijn Guido Helmerhorst, Adriaan Rijkens, Thijs de Vries en Danny de Bruijn de winnaars van de eerste Innovatie Award! Zij kregen de felbegeerde award uitgereikt tijdens het Hospitality Congres in de Efteling.

Deze groep ondernemers heeft een platform ontwikkeld waarin 360° video centraal staat. Het stelt organisaties in staat om virtueel te trainen in levensechte situaties. Een zeer krachtige manier om ervaring op te doen, nog voordat situaties zich daadwerkelijk voordoen. Met meer zelfvertrouwen en werkgeluk als direct resultaat voor de trainee. De jury roemde vooral de vele mogelijkheden op plekken waar de grenzen van functies vervagen.

Warp Industries gaat naar huis met een bedrag van € 10.000,- en de jonge ondernemers kunnen rekenen op heel veel hulp en begeleiding vanuit CSU bij de realisatie. Wordt vervolgd dus!

Andere genomineerden.

Andere finalisten waren SchoolSupply, ‘vending machine’ nieuwe stijl, met een bijzonder assortiment toegespitst op doelgroep en locatie en KeyWe het ontwikkelplatform voor het lerend vermogen van teams en continu innovatievermogen binnen organisaties.

De aftermovie.

Scherper op morgen.

Bij CSU doen we alles om werken en verblijven steeds makkelijker, fijner, gezonder en socialer te maken. We willen onze klanten verrassen met frisse concepten en innovatieve diensten binnen de schoonmaak. Daarbij zetten we stevig in op sensor based cleaning, robotisering en the internet of things.
Wij integreren techniek, data en dienstverlening. Daarbij geloven we in innovatieve co-creatie. Zo is ook de Innovatie Award tot stand gekomen. Hiermee willen we een platform bieden aan jong talent en samen werken aan morgen.