Zorg voor betere hygiëne

Werken in een hygiënische werkomgeving is in elke sector van belang, maar in de zorg een absolute must. In een zorginstelling verblijven mensen voor een langere periode, veelal in kwetsbare omstandigheden. Daarnaast moet niet alleen de omgeving stralend fris en hygiënisch zijn, ook moeten de mensen zich op hun gemak voelen. CSU beschikt over een jarenlange ervaring op het gebied van schoonmaak binnen de zorg. Wil jij advies over zorg voor een betere hygiëne? Vraag dan meteen een offerte op maat aan.

Zorg voor betere hygiëne op maat

Zorg voor betere hygiëne lijkt binnen een zorginstelling normaal, maar in de praktijk gebeurt het helaas dat het erbij inschiet. Je denkt er even niet aan, je hebt het te druk of er geldt niet een bepaalde gewoonte binnen het team. Bij de zorg voor kwetsbare mensen zoals zieken of ouderen is dit echter essentieel. Met een verbeterplan voor de zorg hygiëne zet je de belangrijkste aandachtspunten en hulpmiddelen voor zorgverleners achter elkaar. In het verbeterplan voor de zorg hygiëne behandel je bijvoorbeeld de handhygiëne, de inrichting van de schoonmaakmiddelen en -apparatuur en protocollen omtrent voedselveiligheid en medicatieveiligheid.

CSU ondersteunt bij zorg voor betere hygiëne

CSU weet als de nummer 1 in schoonmaak (onderzoek MT500) hoe belangrijk zorg voor betere hygiëne is. Daarom ondersteunen onze schoonmakers je graag bij het opstellen van een verbeterplan voor de zorg hygiëne. Aangezien geen zorginstelling gelijk is, komen wij graag bij je langs om de situatie te analyseren. Samen met jou stellen we het optimale plan voor de zorg voor een betere hygiëne op.

Vraag meteen een offerte op maat aan

Zoek jij een professioneel schoonmaakbedrijf dat met je meedenkt over de zorg voor betere hygiëne? Dan is CSU jouw ideale schoonmaakpartner. Vraag meteen een offerte op maat aan voor persoonlijk advies.

website-hospitality

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.