Vliegtuig schoonmaken

Bij CSU ben je op de juiste plek, als je een schoonmaakbedrijf zoekt voor je vliegtuig schoonmaken. Service, veiligheid en beleving staan centraal, als het om reizen gaat. Bovendien geldt dit 24 uur per dag, zeven dagen in de week. Goed opgeleide schoonmakers die zich op gastvrije wijze 100 procent inzetten, is waar je naar op zoek bent. De tevredenheid van de klant gaat hierbij verder dan een vliegtuig schoonmaken. Het vliegveld schoonmaken houdt ook een keurige vertrekhal in of een klant helpen die op zoek is naar het dichtstbijzijnde toilet of reizigersinformatie. CSU beschikt over een jarenlange expertise op het gebied van hygiëne en properheid. Ben jij benieuwd wat wij voor jouw vliegtuigschoonmaak kunnen betekenen? Informeer dan nu naar de mogelijkheden of vraag direct een offerte op maat aan.

De beste reinigingstechnieken voor vliegtuig schoonmaken

Innovatieve technieken maken het schoonmaakwerk uitdagend en interessant. CSU is daarom altijd gericht op vernieuwing en innovatie. De schoonmakers van CSU maken slim gebruik van vernieuwende machines en materialen. Samen met jou spreken we het kwaliteitsniveau af waaraan de schoonmaak moet voldoen voor de ideale reizigersbeleving. Met een uitstekende motivatie en goede opleiding gaan de schoonmakers aan de slag om het vliegtuig schoonmaken uit te voeren. Dit geldt zowel voor een vliegtuig schoonmaken aan de buitenkant als de schoonmaak in het vliegtuig.

Vraag direct een offerte aan

CSU is het grootste schoonmaakbedrijf van Nederland. Met vestigingen verspreid over heel Nederland zetten onze schoonmakers zich dagelijks in heel het land in voor de optimale hygiëne. Zoek jij een professioneel schoonmaakbedrijf dat gebruik maakt van vakmanschap en iedere bijzondere situatie aanpakt met een hands-on mentaliteit? Een schoonmaakbedrijf dat via korte communicatielijnen met je communiceert, zodat we meteen inspelen op je wensen? Dan is CSU jouw optimale partner voor het vliegtuig schoonmaken. In een persoonlijk gesprek bespreken we graag je wensen en verwachtingen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of vraag meteen een offerte op maat aan.

schoonmaak-kantoor-zakelijk

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.