Veiligheid kinderopvang

Zoek jij een schoonmaakbedrijf dat de juiste ondersteuning biedt op het gebied van de veiligheid van de kinderopvang? CSU biedt hulp bij veiligheid kinderopvang! CSU verzorgt iedere dag professionele schoonmaak bij duizenden scholen, overheidsinstellingen en zorginstanties in heel Nederland. De schoonmaak en veiligheid van de kinderopvang vraagt om een specifieke wijze van werken. Neem nu vrijblijvend contact met ons op voor een persoonlijk advies voor de veiligheid in jouw kinderopvang en ontvang een offerte op maat.

De juiste hygiëne voor de veiligheid kinderopvang

Kinderen zijn een van de meest kwetsbare groepen in onze samenleving. Doordat hun groei nog allerlei fases moet doormaken is hun weerstand laag. Bovendien zijn kinderen klein en bewegelijk, waardoor tot wel vier keer meer stofdeeltjes verplaatst worden. De veiligheid van de kinderopvang komt dan ook al snel in het geding, door een groot risico op overdracht van ziektes. CSU adviseert jou over de veiligheid van de kinderopvang op het gebied van schoonmaak en hygiëne.

Protocollen veiligheid kinderopvang

De veiligheid van de kinderopvang en de hygiëne zijn zo belangrijk, dat het RIVM bepaalde protocollen met richtlijnen heeft opgesteld. De GGD controleert hierbij op de emotionele veiligheid kinderopvang en de fysieke veiligheid kinderopvang, terwijl de brandweer de brandveiligheid van de kinderopvang onder de loep neemt. Naast een goede hygiëne spelen onder andere ook maatregelen een rol om te voorkomen dat kinderen in contact komen met elektriciteit of dat ze hun vingers tussen de deur krijgen. CSU ondersteunt jou graag bij de veiligheid van de kinderopvang met een jarenlange ervaring op het gebied van professionele hygiëne.

Ontvang een offerte voor veiligheid kinderopvang

Zoek jij een professioneel schoonmaakbedrijf dat jou klantgericht bijstaat over de veiligheid in kinderopvang? Wij gaan graag met je in gesprek over je persoonlijke wensen, zodat zowel bij jou als voor ons duidelijk is wat je verwachtingen zijn. Informeer snel naar onze diensten en ontvang een offerte op maat.

schoonmaak-tablet-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!