Veilig schoonmaken

Naast dat we jouw bedrijfspand hygiënisch schoonmaken staat bij ons het veilig schoonmaken hoog in het vaandel. Onze schoonmaakmedewerkers werken namelijk niet zonder risico’s. Denk daarbij aan chemische schoonmaakmiddelen, mogelijkheid tot besmetting of een slechte werkhouding. Je kunt je vast voorstellen dat onze schoonmaakmedewerkers regelmatig te maken krijgen met omgevingen waar een verhoogd risico op een arbeidsongeval aanwezig is. Als werkgever doen wij er alles aan om zorg te dragen dat jij de kwaliteit van schoonmaak krijgt en onze medewerkers veilig kunnen schoonmaken. Een goede afstemming is hierbij cruciaal. Benieuwd wat dit mogelijk betekent voor jouw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Veiligheidsvoorschriften schoonmaak

Als werkgever is het onze plicht om onze schoonmaakmedewerkers bewust te maken van de risico’s waar ze mee te maken kunnen krijgen bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Tevens is het noodzakelijk om onze medewerkers op te leiden over de veiligheidsvoorschriften schoonmaak. Zo kun je ervan uitgaan dat zowel jouw bedrijf als onze medewerkers geen risico lopen en ze veilig schoonmaken. Onderdeel van de veiligheidsvoorschriften is dat wij als werkgever zorgen dat de schoonmaakmedewerkers voorzien zijn van de juiste reinigingsmiddelen en schoonmaakuitrusting. Daarnaast zien wij er, in samenspraak met u, op toe dat onze medewerkers de veiligheidsvoorschriften schoonmaak naleven. Dit maakt een nauwe en goede samenwerkingsband enorm belangrijk en hier investeren we als schoonmaakbedrijf dan ook in.

Persoonlijke beschermingsmiddelen schoonmaak

Om te garanderen dat onze schoonmaakmedewerkers de reguliere en periodieke schoonmaakwerkzaamheden uit kunnen voeren, moeten ze voorzien zijn van persoonlijke beschermingsmiddelen. Waarom dit zo belangrijk is? Onze medewerkers werken met schoonmaakmiddelen die gevaarlijke stoffen kunnen bevatten. Deze zijn mogelijk schadelijk voor bijvoorbeeld de huid of de ogen. Daarom werken onze medewerkers met handschoenen en worden alle medewerkers opgeleid hoe ze met deze schoonmaakmiddelen om moeten gaan. Zo kunnen we garanderen dat je hier verder geen omkijken naar hebt en dat jij excellente dienstverlening van ons kunt verwachten.

Wil je meer weten?

CSU is de nummer 1 in schoonmaak. Als familiebedrijf zit het in ons DNA om onze schoonmaakmedewerkers zo veel mogelijk te ontlasten en is veilig schoonmaken de norm. Want wist je dat wij ook op innovatief vlak een voorloper zijn? We zetten innovatie in voor beter, en vooral veilig schoonmaken. We vertellen je in een persoonlijk gesprek graag meer over onze schoonmaakdienstverlening en op welke gebieden wij jou kunnen ontzorgen.

dry-food-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.