Protocollen kinderopvang

De schoonmaak van de kinderopvang vraagt om een specifieke manier van werken. Er zijn specifieke protocollen in de kinderopvang waaraan voldaan moet worden. Zo zijn kinderen bijvoorbeeld bewegelijk en klein, waardoor er tot wel vier keer meer stofdeeltjes in beweging komen. Het risico op overdracht van ziektes is daardoor groter. Zoek jij een partij die de hygiëne in de kinderopvang hoog in het vaandel heeft staan? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Informeer naar de mogelijkheden of vraag direct een offerte bij ons aan.

Protocollen kinderopvang voor de juiste hygiëne en veiligheid

De hygiëne en veiligheid van de kinderopvang staan in de protocollen voorop. Aan de hand van het protocol hygiëne kinderopvang van de GGD controleren zowel de GGD als de brandweer op deze essentiële punten. Door een goede hygiëne in de kinderopvang worden ziektes voorkomen. Ook leren de kinderen hoe belangrijk het is om schoon te maken en op te ruimen. Daarbij zijn ook de veiligheidseisen aan de kinderopvang van groot belang. Zo staat in de protocollen van de kinderopvang dat de organisatie risico’s voor de veiligheid en gezondheid van kinderen moet voorkomen. Denk bijvoorbeeld aan maatregelen om te voorkomen dat kinderen in aanraking komen met elektriciteit of dat kinderen hun vingers tussen de deur krijgen.

Protocollen kinderopvang voor ieders veiligheid

Bij CSU staan jij en de kinderen centraal. Onze schoonmakers zijn op de hoogte van de laatste regelgeving op het gebied van de protocollen kinderopvang. Wij werken alert, klantgericht en vooruitstrevend met een sterke visie op innovatie. Wij houden zowel rekening met jouw behoeften en wensen als die van de kinderen en hun ouders. Zoek je een schoonmaakbedrijf dat iedere dag je kinderopvang schoonmaakt? Of is er een grondige schoonmaakbeurt tijdens een vakantieperiode nodig? Ook dat is voor CSU geen enkel probleem. Jou als klant tevreden stellen is onze voornaamste prioriteit.

Vraag direct een offerte aan

Zoek jij een professioneel schoonmaakbedrijf dat klantgericht en met een persoonlijke benadering werkt? Een schoonmaakbedrijf dat de hygiëne en veiligheid van de protocollen kinderopvang hoog in het vaandel heeft staan? Wij gaan graag met je in gesprek over jouw persoonlijke voorkeuren, zodat voor zowel jou als ons duidelijk is wat de verwachtingen zijn. Informeer snel naar onze diensten en vraag vandaag nog een offerte aan voor een persoonlijk advies.

website-hospitality

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Meta Boelens (Branchemanager Zorg) helpt je graag verder.
Bel of mail naar 0413 285 111 / zorg@csu.nl