Kosten schoonmaakster

Een schone werkplek, waar de hygiëne op orde is, zorgt voor een hogere productiviteit, een opgeruimde geest en meer werkgeluk. Daarnaast is een fris kantoor een visitekaartje voor je klanten, gasten en bezoekers. Ben jij op zoek naar een schoonmaakbedrijf dat ervoor zorgt dat jouw onderneming perfect schoon is? Vraag dan snel een offerte bij ons aan, zodat wij je een volledig beeld kunnen geven van de kosten voor een schoonmaakster.

Factoren bij kosten schoonmaakster

De kosten van een schoonmaakster (of schoonmaker) variëren enorm per activiteit. Factoren die een rol spelen bij de schoonmaakster kosten zijn, naast het uurtarief van de schoonmaakster of het uurtarief van ons schoonmaakbedrijf, het materiaal waar ze gebruik van maken en de complexiteit van het project. Wil je bijvoorbeeld de vloer bewerken met was of een ander materiaal erop aanbrengen? Of laat je een specifiek onderdeel van je bedrijfspand reinigen? Daarnaast speelt de frequentie van het schoonmaken een rol bij de kosten voor de schoonmaakster. Laat jij jouw onderneming dagelijks of wekelijks schoonmaken? Wij rekenen hier een vast bedrag voor, gebaseerd op het aantal uren dat voor dit project nodig is.

Kosten schoonmaakster bij specifieke schoonmaak

Heb jij last van graffiti op de gevel of is er een andere aanslag op jouw bedrijfspand die je graag laat verwijderen? Uiteraard kun je ons hiervoor inhuren, al is het belangrijk om te bedenken dat dit niet tot de reguliere werkzaamheden behoort. Vanwege de specifieke materialen en technieken die hiervoor nodig zijn, zijn de kosten voor een schoonmaakster hoger. Niet alleen geldt hier het uurtarief van de schoonmaakster, maar ook de kosten voor de professionele materialen die nodig zijn voor het op de juiste manier reinigen van de gevel.

Vraag direct een offerte aan

Bij CSU houden we van een persoonlijke aanpak. We zorgen er niet alleen voor dat alles blinkend schoon is, we doen dit ook op het tijdstip dat het jou het beste uitkomt. Zoek jij een professioneel schoonmaakbedrijf, waarbij de schoonmaakster(s) het beste resultaat verzorgt tegen ene scherp tarief? Wij gaan graag met je in gesprek over jouw verwachtingen. Vraag nu direct een offerte aan voor een persoonlijk advies.

img-2810aangepast

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.