Industrieel schoonmaker

Jouw fabrieksruimte schoon dankzij een industrieel schoonmaker

Kwaliteit is een van de belangrijkste dingen in de industriële schoonmaak. In een fabriek is niet alleen efficiëntie en veiligheid belangrijk, ook de hygiëne mag niet overgeslagen worden. Onze industrieel schoonmakers zijn ervaren in het reinigen van fabrieken en slaan ook vaak vergeten plekken als plafonds, afvoer en de ruimtes achter de machines niet over. Vraag direct een offerte aan voor de diensten van een industrieel schoonmaker van CSU.

Wat doet een industrieel schoonmaker van CSU?

Een industrieel schoonmaker van CSU helpt je graag door diverse schoonmaakwerkzaamheden van je over te nemen op het gebied van industriële reiniging. Jij kiest wat je laat doen door onze industriële schoonmakers: van één enkele taak tot het hele schoonmaakproces. Onze ervaren industrieel schoonmakers helpen je met de reiniging van onder andere installaties, systemen, tanks en leidingen. Dit gebeurt met professionele reinigingstechnieken, zoals zandstralen, reinigen onder hoge druk, stoomreinigen en handmatig schoonmaakwerk.

Waarom kiezen voor de diensten van een industrieel schoonmaker?

In fabrieksruimtes is er een verhoogde kans op vuilophoping, die een ongeoefende schoonmaker niet zomaar kan verwijderen. Als professioneel bedrijf zorgen wij ervoor dat het vuil efficiënt en snel verwijderd wordt. We zijn graag jouw partner voor een hygiënisch en snel resultaat, zodat je fabrieksruimte snel weer in bedrijf is. Bovendien leveren wij een aanpak op maat, waarbij wordt gekeken naar de ruimtes en machines en hoe deze het beste tussen je werkzaamheden door periodiek kunnen worden schoongemaakt. Dit alles doen we volgens de actuele normen met betrekking tot kwaliteit, hygiëne en milieu, zodat jouw bedrijf aan de certificering voldoet.

Industrieel schoonmaker gezocht? Vraag een offerte aan

Door te kiezen voor de diensten van een industrieel schoonmaker ontzorgt je jouw eigen personeel en kies je voor efficiëntere reiniging. CSU is Scherper, Slimmer, Schoner en houdt rekening met jouw wensen en procedures rondom veiligheid en hygiëne. In overleg bepalen we samen welke werkzaamheden we uit gaan voeren en wanneer. Voor een nette uitstraling van je bedrijf verzorgen wij ook andere schoonmaakwerkzaamheden, zoals glasbewassing en gevelreiniging. Neem direct contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

dry-food-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.