Eisen kinderdagopvang

Ben jij op zoek naar een professioneel schoonmaakbedrijf dat met je meedenkt over de veiligheidseisen aan de kinderopvang? CSU beschikt over een jarenlange expertise op het gebied van schoonmaak. Duizenden schoonmakers ondersteunen iedere dag scholen, zorginstanties en overheidsinstellingen met de professionele reiniging van hun bedrijf. De eisen aan de kinderopvang vragen om een specifieke manier van reinigen. Neem nu vrijblijvend contact met ons op voor een persoonlijk gesprek over de wettelijke eisen van de inrichting van de kinderopvang en ontvang een offerte op maat.

Eisen kinderopvang voor de juiste hygiëne

Kleine kinderen vormen een breekbare groep binnen onze samenleving. De weerstand van kinderen is nog vrij laag, doordat hun groei nog talrijke fases moet doormaken. Daarnaast zijn kinderen bewegelijk en klein, waardoor de stofdeeltjes tot wel vier keer meer verschuiven. De eisen met betrekking tot de kinderopvang zijn dan ook zeer streng op het gebied van hygiëne. Zo zijn er eisen aan de bedjes van de kinderopvang, maar ook eisen voor de buitenruimte van de kinderopvang. Op die manier wordt het risico op overdracht van ziektes verkleind. CSU staat je graag terzijde voor een advies op het gebied van de eisen in de kinderopvang.

Protocollen eisen kinderopvang

Om de kans op verspreiding van virussen, bacteriën of andere ziekteverwekkers zoveel mogelijk te verkleinen, hanteert het RIVM bepaalde protocollen voor de kinderopvang. De GGD en brandweer controleren op naleving van de eisen die aan de kinderopvang worden gesteld. Naast een uitstekende hygiëne zijn er bijvoorbeeld eisen aan de kinderopvang om gevaarlijke objecten als elektriciteit te vermijden. In een persoonlijk advies op maat bespreekt CSU jouw wensen en verwachtingen om aan de eisen van de kinderopvang te voldoen.

Ontvang een offerte voor eisen kinderopvang

Zoek jij een schoonmaakbedrijf dat Scherper, Slimmer, Schoner is en je met een persoonsgerichte aanpak ondersteunt om aan de eisen van de kinderopvang te voldoen? Informeer snel naar onze diensten en ontvang een offerte op maat.

kantoor-leestafel-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.