Home > Hospitality > CSU Congres

CSU Congres

Hospitality zit in ons bloed. Het is onderdeel van schoonmaak. Het verhoogt de beleving. Van klanten, van gasten en van medewerkers: van al je gebouwgebruikers. Hoe zorg je dat je de verwachtingen overtreft? Daarop ligt de focus tijdens het jaarlijkse CSU-congres. Een inspirerende dag die volledig om hospitality draait. Een dag waarop we je graag meenemen in de laatste ontwikkelingen en de actuele vraagstukken binnen de facilitaire branche.

Terugblik CSU Congres 2022

'Creating a Sustainable Facility Experience'

De wijze hoe en waar we werken is sterk veranderd. De kantoorfunctie verandert (steeds meer) van werkplek naar ontmoetingsplek. Deze ontdekkingsreis heeft effect op de medewerkers zelf, de organisatie, de facilitaire diensten, het gebouwgebruik en de ingezette technologie. De facilitaire beleving speelt in deze hybride manier van werken een nog belangrijkere rol. Want niet het kantoor of de locatie, maar de mens en de activiteit komt centraal te staan. Meer dan ooit draait alles om de FX, de Facilitaire Experience: een optelsom van de user-, customer-, employee- en manager experience. Ook duurzaamheid en innovatie stonden in de belangstelling.

Lees hier alles over het CSU Congres 2022. Met o.a. presentator Jan Versteegh en keynote sprekers:

Erben Wennemars
Meervoudig wereldkampioen schaatsen over de lessen uit zijn carrière; het letterlijk vallen en opstaan.

“In het hoofd van de orkaan tel je mee. In het midden is het windstil. Het gaat niet om het doel, maar om de bedoeling erachter.”

Steven van Belleghem
Co-founder van het inspiratie agentschap over hoe we in deze tijd nog klantgerichter kunnen zijn. Want klanten zijn verwender dan ooit...

“1: Maak tijd voor de kleine dingen die je als bedrijf fout doet of die in de toekomst fout kunnen gaan.

2: Voor je klant moet je altijd in de buurt zijn, maar niet storend. Bied toegevoegde waarde op het juiste moment. Zo ben je hun ideale partner!”

Aftermovie:

Of klik hier voor een sfeerimpressie.