Duurzaam werkgeverschap mens csu

Gelukkige collega’s zijn gemotiveerde collega’s. En dat merk jij als opdrachtgever.

Duurzaam werkgeverschap

Onze schoonmaakmedewerkers spelen een cruciale rol in het werk- of leefgeluk en de gezondheid van jou en je medewerkers en alle mensen om je heen. Ze staan letterlijk midden in de samenleving. Een rol die veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Dat maakt ons als werkgever trots. Maar doet ons ook beseffen dat wij onze medewerkers moeten koesteren. Daarom hechten we veel waarde aan het werkgeluk van onze medewerkers.

Vitaliteitsprogramma

Gelukkige medewerkers, zijn gemotiveerde medewerkers. Dat merk jij als opdrachtgever. Als mensenbedrijf focussen we ons daarom op goed werkgeverschap en medewerkersontwikkeling. Dat doen we onder andere met het ‘Fris in je Werk’-programma. Daarin reiken we onze medewerkers verschillende hulpmiddelen aan om zowel op werk als privé vitaal te zijn en te blijven.

Denk hierbij aan een budgetcoach, voor hulp bij geldzaken. Een gratis sporten en (online) gezondheidsprogramma. Of een fysiotherapeut, om fysieke klachten van collega’s te voorkomen of verhelpen.

Maar ook:

Een psycholoog
    Een klokkenluidersregeling
    De CSU veiligheidsapp
    Een collectieve zorgverzekering
    Het fietsplan
    Healthy Woman
    Een mantelzorgcoach
    Opleidingsmogelijkheden (zoals taaltrainingen)
    Talentontwikkeling

Een mooie wereld voor iedereen

Een mooiere wereld maken we samen. Wie je ook bent, en wat je ook doet. Daarom betrekken we iedereen bij ons gezamenlijke doel. Bijvoorbeeld via social return, een programma dat mensen met afstand tot de arbeidsmarkt kansen biedt. Met taakverbreding, zodat we iedereen de mogelijkheid bieden hun ambitie na te jagen. Maar ook met visuele arbeidscontracten, waarmee we ingewikkelde arbeidscontracten begrijpelijk maken. Zodat nieuwe medewerkers zich vanaf minuut 1 welkom voelen.

sociale innovaties voor onze mensen samen scherp_visueel arbeidscontract
CSU voor de achtste keer Top Employer

Top Employer

Onze inspanningen leveren ons al jaren de Top Employer-certificering op. Voor de elfde achtereenvolgende keer is CSU uitgeroepen tot ‘Top Employer Nederland’. Elf jaar Top Employer zijn is niet niks. Bij onze 10e keer werd de CSU directie uitgenodigd te pitchen voor deze titel en van dat spannende moment is bovenstaande meeslepende videoverslag gemaakt.

Meer weten?

In ons jaarverslag lees je over de duurzame inzetbaarheid van onze medewerkers.

Iedereen is welkom

• Binnen onze organisatie respecteren we elkaars achtergrond.
  • Iedereen is welkom ongeacht leeftijd, geslacht, geloof, seksuele geaardheid, culturele achtergrond of opleiding;
  • Wij geloven in een cultuur waar verschillen nodig en nuttig zijn;
  • Leren van elkaars verschillen maakt ons sterker, creatiever en vakkundiger. Op deze manier kan iedereen een bijdrage leveren.
CSU contact