Home > Duurzaam > Mens > CSU MeewerkWeek

CSU MeewerkWeek

Sinds 2005 organiseren we jaarlijks de MeewerkWeek. Directie, management en kantoorpersoneel van CSU werken minimaal één dagdeel samen met onze schoonmaakmedewerkers. Zo tonen we onze waardering en betrokkenheid en signaleren we verbeteringen.

Bekijk hiernaast een impressie van de MeewerkWeek.

Nationale Meewerkweek

Maar we gaan verder. Tijdens de Nationale MeewerkWeek doen ook onze opdrachtgevers en andere geinteresseerde organisaties mee. De aangemelde directeuren, CEO’s en managers werken tijdens deze week (minimaal) één dagdeel mee op de werkvloer van hun eigen bedrijf.

Betrokkenheid van de directie met de mensen op de werkvloer is belangrijk, zowel voor bedrijfsprocessen als voor de werknemers. Juist nu voor veel werknemers de werkomstandigheden zijn aangepast, is het belangrijk om te weten hoe het met mensen gaat. Hoe is hun werk veranderd, krijgen ze genoeg ondersteuning vanuit de organisatie en hebben ze vertrouwen in het bedrijf? Door mee te werken op de werkvloer tijdens de Nationale MeewerkWeek vergroot u deze betrokkenheid.