Home > Dienstverlening > Contractvormen > Resultaatgericht contract

Resultaatgericht contract

Door Het Nieuwe Werken verandert het kantoorgebruik. Resultaatgerichte schoonmaak heeft veel voordelen voor u. Zeker in omgevingen met wisselende kantoorbezetting stimuleert CSU resultaatgericht schoonmaken. Op piekmomenten werken onze medewerkers langer door, op rustige dagen zijn ze minder aanwezig. We passen de werkzaamheden aan op de situatie en status van uw kantoor. Onze medewerkers zijn gastvrij en klantgericht en hebben altijd oog voor eindgebruikers.

Steeds meer opdrachtgevers kiezen voor een resultaatgericht contract. Samen bepalen we het gewenste eindresultaat. De benodigde handelingen of frequenties geven we niet aan. Wij garanderen u het gewenste resultaat op basis van onze professionaliteit, ervaring en kennis. Er zijn twee vormen mogelijk:

• Resultaatgericht contract met opleveringskwaliteit
    In een opleverstaat definiëren we het beoogde kwaliteitsniveau per object. Hierin omschrijven beide partijen het gewenste eindresultaat.
  • Resultaatgericht contract met continue kwaliteit
    CSU handhaaft het afgesproken kwaliteitsniveau en de reinheidseisen gedurende een overeengekomen periode.