Home > Dienstverlening > Contractvormen

Contractvormen

Welke contractvorm kies jij?

De twee meestvoorkomende contracten zijn het resultaatgericht en het inspanningsgericht contract. Maar een combinatie is ook altijd mogelijk.

Lees meer over de standaard contractvormen:

Resultaatgericht contract

Door Het Nieuwe Werken verandert het kantoorgebruik. Resultaatgerichte schoonmaak heeft daardoor veel voordelen voor jou. Zeker in omgevingen met wisselende kantoorbezetting stimuleert CSU resultaatgericht schoonmaken. Op piekmomenten werken onze medewerkers langer door, op rustige dagen zijn ze minder aanwezig. We passen de werkzaamheden aan op de situatie en status van je kantoor. Onze medewerkers zijn gastvrij en klantgericht en hebben altijd oog voor eindgebruikers.

Steeds meer opdrachtgevers kiezen voor een resultaatgericht contract. Samen bepalen we het gewenste eindresultaat. De benodigde handelingen of frequenties geven we niet aan. Wij garanderen je het gewenste resultaat op basis van onze professionaliteit, ervaring en kennis. Er zijn twee vormen mogelijk:

1. Resultaatgericht contract met opleveringskwaliteit
In een opleverstaat definiëren we het beoogde kwaliteitsniveau per object. Hierin omschrijven beide partijen het gewenste eindresultaat.

2. Resultaatgericht contract met continue kwaliteit
CSU handhaaft het afgesproken kwaliteitsniveau en de reinheidseisen gedurende een overeengekomen periode.

Inspanningsgericht contract

Bij een inspanningsgericht contract zijn schoonmaakfrequenties en -werkzaamheden vastgesteld. Op vaste tijden maken onze schoonmakers alle omschreven elementen schoon. Bij inspanningsgericht schoonmaken ben je gegarandeerd van schoonmaakdiensten volgens vast terugkerende tijdstippen. Met onze excellente operatie kun je hierop rekenen.

Contract op maat

Het contract dat we met jou sluiten komt altijd in overleg tot stand. Wij stemmen onze dienstverlening graag af op jouw wensen en behoeften, daarom gaan we graag met je in gesprek. Onze schoonmakers zijn veelal gedurende de dag aanwezig en zien veel. Naast bovenstaande contractvormen, zijn er daarom meer contractvormen mogelijk. Bij sommige klanten bieden we alleen de schoonmaakwerkzaamheden, bij andere klanten zijn we facilitair coördinerend of zijn we juist onderaannemer bij integrale facilitaire dienstverlening.

We bespreken graag wat voor jou de beste vorm is:

Neem contact met ons op voor een contract op maat