Home > Dienstverlening > Contractvormen

Contractvormen

Welke contractvorm kiest u?

Het contract dat we met u sluiten komt altijd in overleg tot stand. Wij stemmen onze dienstverlening graag af op uw wensen en behoeften. Daardoor zijn er verschillende contractvormen mogelijk. Bij sommige klanten bieden we alleen de schoonmaakwerkzaamheden, bij andere klanten zijn we de regisseur en bieden we een multi-service contract, en bij weer andere klanten zijn we juist onderaannemer bij integrale facilitaire dienstverlening.

De twee meestvoorkomende contracten zijn het resultaatgericht en het inspanningsgericht contract. Maar een mengvorm is ook altijd mogelijk. We bespreken graag met u wat voor u de beste vorm is.

Lees hier meer over de standaard contractvormen:

Resultaatgericht contract

Door Het Nieuwe Werken verandert het kantoorgebruik. Resultaatgerichte schoonmaak heeft veel voordelen voor u. Zeker in omgevingen met wisselende kantoorbezetting stimuleert CSU resultaatgericht schoonmaken. Op piekmomenten werken onze medewerkers langer door, op rustige dagen zijn ze minder aanwezig. We passen de werkzaamheden aan op de situatie en status van uw kantoor. Onze medewerkers zijn gastvrij en klantgericht en hebben altijd oog voor eindgebruikers.

Steeds meer opdrachtgevers kiezen voor een resultaatgericht contract. Samen bepalen we het gewenste eindresultaat. De benodigde handelingen of frequenties geven we niet aan. Wij garanderen u het gewenste resultaat op basis van onze professionaliteit, ervaring en kennis. Er zijn twee vormen mogelijk:

1. Resultaatgericht contract met opleveringskwaliteit
In een opleverstaat definiëren we het beoogde kwaliteitsniveau per object. Hierin omschrijven beide partijen het gewenste eindresultaat

2. Resultaatgericht contract met continue kwaliteit
CSU handhaaft het afgesproken kwaliteitsniveau en de reinheidseisen gedurende een overeengekomen periode.

Inspanningsgericht contract

Bij een inspanningsgericht contract zijn schoonmaakfrequenties en -werkzaamheden vastgelegd. Op vaste tijden maken onze schoonmakers alle omschreven elementen schoon. Bij inspanningsgericht schoonmaken bent u gegarandeerd van schoonmaakdiensten volgens vast terugkerende tijdstippen. Met onze excellente operatie kunt u hierop rekenen.