Home > CSU > Hospitality

Hospitality

Hospitality, een vriendelijke medewerker maakt het verschil

CSU is de kennispartner bij het ondersteunen van de hospitality van vele organisaties in allerlei sectoren. Door te kiezen voor gastheerschap van CSU krijgt schoonmaak een gezicht. Persoonlijke schoonmaak met een glimlach. Een getrainde hospitality of facility medewerker levert meerwaarde en is een aansprekend visitekaartje voor uw werknemers, gasten en bezoekers. Onze hospitality medewerkers hebben een open en vriendelijke houding, representatieve werkkleding en verzorgde werkwagens en materialen.

Gastheerschap is groots, maar zit in kleine dingen. Het draait om proactief werken, met oog voor detail en persoonlijk contact. Denk aan een begroeting, het wijzen van de weg of het openhouden van een deur. De in gastheerschap opgeleide medewerkers voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor de totaalbeleving op uw werkvloer. Met op maat gemaakte werkprogramma’s en diverse kwaliteitsbelevingsmetingen verbeteren we onze diensten en hoe die worden ervaren. We streven immers naar uw maximale tevredenheid! CSU is scherp op gastvrijheid.

Bekijk alle video's over Hospitality.

FM Coalitie: CSU's award-winning samenwerkingsmodel

Integratie van facilitaire dienstverlening is dé trend in facilitair management. Voor een bedrijf of organisatie is het echter niet eenvoudig om verschillende dienstverleners te laten samenwerken. Minder uitvoerende taken voor eigen medewerkers en meer verantwoordelijkheid voor uw facilitaire dienstverleners? Dat regelt CSU voor u, met de FM Coalitie. Het kan overal werken, zowel in grote als kleine facilitaire organisaties. En het is direct inzetbaar! Lees meer over dit award-winning en pasklaar samenwerkingsmodel.

HOSPITALITY CONGRES

In november 2018 organiseerde CSU voor de vijfde keer een interactief en inspirerend Hospitality Congres. Ditmaal met het thema: "The inspiring hospitality journey". Tijdens dit congres maakten we de eerste winnaar van de innovatie award bekend. Lees hier het uitgebreide verslag van de dag.