Home > CSU > Hospitality

Hospitality

Hospitality, een vriendelijke medewerker maakt het verschil

CSU is de kennispartner bij het ondersteunen van de hospitality van vele organisaties in allerlei sectoren. Door te kiezen voor gastheerschap van CSU krijgt schoonmaak een gezicht. Persoonlijke schoonmaak met een glimlach. Een getrainde hospitality of facility medewerker levert meerwaarde en is een aansprekend visitekaartje voor uw werknemers, gasten en bezoekers. Onze hospitality medewerkers hebben een open en vriendelijke houding, representatieve werkkleding en verzorgde werkwagens en materialen.

Gastheerschap is groots, maar zit in kleine dingen. Het draait om proactief werken, met oog voor detail en persoonlijk contact. Denk aan een begroeting, het wijzen van de weg of het openhouden van een deur. De in gastheerschap opgeleide medewerkers voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor de totaalbeleving op uw werkvloer. Met op maat gemaakte werkprogramma’s en diverse kwaliteitsbelevingsmetingen verbeteren we onze diensten en hoe die worden ervaren. We streven immers naar uw maximale tevredenheid! CSU is scherp op gastvrijheid.

Bekijk alle video's over Hospitality.

In september 2015 organiseerde CSU een geslaagd interactief hospitality congres met Disneyficeren en KLM. Lees hier het verslag.
Lees hier het artikel in FACTO magazine: Boost voor hospitality door technologische innovaties (februari 2016)
Lees hier het artikel: Met succes het roer om richting Hospitality, PWN in ons relatiemagazine Scherp (april 2016)