Home > Blog > Maakt hospitality je beter?

Maakt hospitality je beter?

Vrijdag 19 April 2019
Door: Diane van Dijk, directeur Commercie & Hospitality bij CSU

“Volgende patiënt!” De witte jas gaf me een koele hand zonder oogcontact, liet me meteen mijn kleren uitdoen, en reikte al naar het lichaamsdeel van zijn specialisme. Ik voelde me een nummer. Een wandelende diagnose. Een ‘gevalletje’ 30 weken zwanger. Dat gaf me geen goed gevoel. Mijn zwangerschap wel natuurlijk, die vond ik heel gaaf! Maar van dat maandelijkse consult bij die gynaecoloog werd ik echt niet blij. En het eindeloze wachten iedere keer waardoor die oude tijdschriften in de saaie witte wachtkamer mijn neus uitkwamen. En die afspraken die altijd eenzijdig opgelegd werden door het ziekenhuis op een rottijdstip voor mij. Alsof medisch specialisten de enige waren met een drukke agenda.

Lees verder op de website van Service Management.

Geschreven door: Diane van Dijk
Diane van  Dijk

Diane van Dijk is directeur Commercie & Hospitality bij CSU. Haar voelsprieten staan altijd en overal op scherp om trends, bloopers en ontwikkelingen op het gebied van gastvrijheid, klantgerichtheid en hartelijkheid te spotten. De menselijke beleving van bezoekers, gasten en medewerkers staat bij Diane centraal. In haar columns deelt ze haar ervaringen.

Reacties

Meer informatie
Woordvoerder
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl
06 13227833

Nieuwsbrief

Als eerste het laatste nieuws over CSU? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.