Home > 50jaar

CSU. Al 50 jaar sprankelend

Al 50 jaar de beste dienstverlening in schoonmaak
“Mijn droom was CSU te laten uitgroeien tot een bedrijf met 100 medewerkers en een prettige werksfeer. Die droom werd werkelijkheid en meer.”

Met meer dan 14.000 medewerkers is de droom van Cor van der Heijden, grondlegger van CSU, meer dan uitgekomen. Wat ooit begon als een droom is ook vijftig jaar later nog steeds een droom: werken voor prachtige opdrachtgevers in diverse inspirerende sectoren. En hoe uiteenlopend die opdrachtgevers ook zijn, overal doen we hetzelfde. En dat is: de beste dienstverlening in schoonmaak leveren met mensen die al een halve eeuw scherp zijn. Daarmee maken we ook de facilitaire dromen van onze opdrachtgevers waar.

Hoe we dat doen?
Door te innoveren. Een bedrijf oprichten is namelijk de kunst niet. Dat bedrijf een halve eeuw relevant houden voor klanten en markt: dat is veel moeilijker. Door continu onze dienstverlening tegen het licht te houden en ons af te vragen hoe het beter, efficiënter of duurzamer kan. Dat ondernemende, dat vooruit kijken, het zit in ons DNA. Juist nú gaan ontwikkelingen sneller dan ooit. Van sensor based cleaning tot robots en big data: innovaties waarmee we onze dienstverlening optimaliseren. CSU: een continue driver om het gewone juist ongewoon goed te doen.

Benieuwd wat CSU voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op.