schoonmaak kantoren csu

Een schoon kantoor is meer dan een glimmende vloer. Ontdek hoe CSU jouw personeel zich thuis laat voelen op hun werkplek.

Schoonmaak kantoor

De schoonmaak van kantoren is méér dan een glimmende vloer. Het is de basis voor jouw fijne werkomgeving. Want door onze schoonmaak geniet je iedere dag van een fris ruikend bedrijfsrestaurant. Stap je iedere dag een hal zonder bladeren in. En maak je iedere dag gebruik van toiletruimtes met voldoende sanitaire middelen. Schoon zorgt ervoor dat jij met een fris en opgeruimd hoofd aan de slag kan. Dat je extra productief bent en dat je je thuisvoelt op kantoor. En dat is precies waar we het voor doen.

Wij zijn jouw extra ogen

Onze schoonmaakmedewerkers zijn onmisbaar. Zij horen en zien wat er gebeurt op jouw werkvloer en anticiperen daarop. Door flexibel te zijn en snel te schakelen. Onder andere met behulp van slimme oplossingen als de Facilitaire Coalitie (voor een duurzaam samenwerkingsverband tussen facilitaire dienstverleners) en Hi Five (voor een datagedreven schoonmaak). Zo zijn wij er niet alleen voor een schone en prettige werkomgeving, maar ook én vooral voor de totaalbeleving van jouw medewerkers en bezoekers.

Werken bij CSU? Bekijk onze vacatures.

Wanneer het jou uitkomt

Een werkplek die het beste in jezelf naar boven haalt. Dat is ons doel. Daarom maken wij alleen schoon als het jou uitkomt. Het liefst overdag. Zodat we jouw werkomgeving nóg prettiger kunnen maken. Door een omgevallen kopje koffie meteen op te ruimen bijvoorbeeld. Of door met onze glimlach bij te dragen aan de sfeer op kantoor.

Welke stappen kunnen we vandaag al met elkaar zetten voor de zakelijke en financiële dienstverlening om noodzakelijke veranderingen vorm te geven? Onze collega Joosje Taminiau denkt graag met je mee.

Joosje Taminiau Branchemanager Kantoren

Binnen de branche creëer ik een lange termijn strategie waarop we vroegtijdig in kunnen spelen op trends en ontwikkelingen zodat onze diensten van meerwaarde zijn voor jouw bedrijf.“ Hybride werken, flexibel inzetbare kantoren en duurzaamheid zijn op dit moment uitdagende thema’s in de zakelijke en financiële dienstverlening. Neem contact op met Joosje om samen jouw strategie te bepalen.

Een nieuwe werkomgeving

Het kantoor is na Covid 19 veel meer multifunctioneel. Niet alleen de werkplek voor overlegactiviteiten, maar ook een ontmoetingsplek en locatie om elkaar te inspireren. De kantooromgeving is als clubgebouw een verbinder en draagt bij aan de organisatiecultuur. In die multifunctionaliteit ligt de nieuwe kracht van het kantoor van de toekomst. Een omgeving waar mensen zich met elkaar verbonden voelen. Hoe kan facility management hierin een rol spelen en zorgen voor een uitnodigende werkplek die gastvrij en duurzaam is? Moeten we werknemers verplichten om naar kantoor te komen of zorgen we er juist voor dat het voor hen de moeite waard is om op kantoor te zijn? In een ronde tafelgesprek tijdens onze CSU Innovatie Boost gaat Wim Kooyman, directeur van Smart WorkPlace, in gesprek over de ervaringen en adviezen van diverse facilitair deskundigen van Rabobank, Workwire en Gemeente Utrecht. Bekijk de video.

CSU Innovatie Boost - Facilitaire uitdagingen voor het kantoor van de toekomst
Facilitaire uitdagingen voor het kantoor van de toekomst

Opdrachtgevers

Monuta - opdrachtgever CSU