Voedselveiligheid advies

Wanneer je werkzaam bent in de voedselindustrie draag je een enorme verantwoordelijkheid. De kwaliteit van het voedsel dient hoog te zijn en jouw klanten moeten erop kunnen vertrouwen dat je werkt met veilige ingrediënten. Daarom dient je bedrijf te voldoen aan een aantal strenge wettelijke vereisten. De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) controleert regelmatig of bedrijven voldoen aan de vereisten. Ben jij op zoek naar voedselveiligheid advies binnen jouw onderneming? Als het gaat om schoonmaak en hygiëne voorziet CSU je graag van advies over de voedselveiligheid. Neem contact op voor meer informatie of vraag, na consultatie bij een adviesbureau voor levensmiddelen, bij ons een offerte op maat aan.

Wat is een voedselveiligheid advies?

Een van de basisvereisten die aan iedere horecagelegenheid wordt gesteld is dat elk proces binnen de voedselverwerking veilig is. Zo voorkom je dat schadelijke micro-organismen zware voedselvergiftiging kunnen veroorzaken. Als je niet aan de richtlijnen voor de voedselveiligheid voldoet, is zelfs gerechtelijke vervolging mogelijk. Bij een adviesbureau levensmiddelen ontvang je het juiste advies voor de voedselveiligheid binnen de voedselprocessen die in jouw bedrijf plaatsvinden.

Voldoen aan de richtlijnen voor de voedselveiligheid

Met een voedselveiligheid advies heb je de keuze om op twee manieren aan de voedselveiligheid te voldoen. Ofwel je stelt als onderneming zelf een nauwgezet plan op om de voedselveiligheid te garanderen, ofwel je maakt gebruik van de goedgekeurde hygiënecode die binnen de sector geldt. Wij komen graag bij je langs voor een persoonlijk advies over de voedselveiligheid binnen jouw bedrijf. We laten je voorbeelden en maatregelen zien die jou ondersteunen bij de voedselveiligheid. Bovendien maken wij gebruik van de nieuwste technologieën om de hygiënerichtlijnen zo goed mogelijk na te leven en veilig voedsel te produceren.

Ontvang een offerte naar aanleiding van een voedselveiligheid advies

Ben je benieuwd wat de tarieven zijn voor schoonmaak naar aanleiding van een voedselveiligheid advies binnen jouw bedrijf? Aangezien geen onderneming hetzelfde is, komen wij graag bij je langs om jouw verwachtingen en wensen in kaart te brengen. Vraag meteen een offerte op maat aan voor een persoonlijk schoonmaakplan.

schoonmaak-tablet-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.