Trein schoonmaken

Dagelijks maken veel mensen gebruik van het openbaar vervoer en daarmee word internsief gebruik gemaakt van treinen, trams, bussen en metro’s. Treinen schoonmaken is een klus waarbij je moet letten op strenge regels. Zo zorg je niet alleen voor een prettige reis, maar je geeft de reizigers hiermee een veilig gevoel. CSU heeft de kennis en ervaring binnen het openbaar vervoer, waarbij we stations en vervoersmiddelen goed reinigen met onze “Scherper, Slimmer, Schoner” aanpak. We bieden bij het trein schoonmaken flexibiliteit, planning en een snelle benadering voor continuïteit van het proces.

Hoe worden treinen schoongemaakt

CSU maakt treinen op meerdere momenten op een dag schoon. Dagelijks maken we met onze scherpe blik de binnenkant van een trein schoon, waarbij we los vuil ophalen, prullenbakken leegmaken, toiletten reinigen en we storende vlekken van vloeren, ramen en tafeltjes verwijderen. Hoe worden treinen schoongemaakt, dat leggen we graag aan je uit in een gesprek. Neem contact met ons op voor meer informatie over trein schoonmaken, of om een vrijblijvende offerte aan te vragen.

Schoonmaak stations

Elke dag maken meer dan een miljoen reizigers gebruik van het openbaar vervoer. Het belang is daarom groot om reizigers te binden. Dit kan door een goede dienstregeling en door een hygiënische en schone uitstraling van je stations. De reizigers willen gebruik maken van schone bus-, metro-, tram- en treinstations. Met het schoonmaken van treinstations en busstations schoonmaak, heeft CSU jarenlange ervaring. Maar we doen meer. Schoonmakers zijn bepalend voor hoe de reizigers de kwaliteitsbeleving van het openbaar vervoer ervaren, door onder andere Scherper, Slimmer, Schoner te zijn. Wij trainen onze medewerkers scherp in hospitality om gastvrij te zijn, voor een optimale beleving van jouw medewerkers, reizigers en bezoekers.

Schoonmaken openbaar vervoer

CSU is scherp op reiscomfort. De schoonmaakservices die CSU verleent binnen het openbaar vervoer zijn uiteenlopend. Denk hierbij aan schoonmaken treinstations en daarnaast het bezig houden met busstation schoonmaak. Maar ook de reguliere en periodieke schoonmaak van het openbaar vervoer. Ben je op zoek naar een professionele schoonmaakpartner binnen het openbaar vervoer? Hierbij een voorbeeld van veel voorkomende taken:

– Bus schoonmaken
– Metro schoonmaken
– Trein schoonmaken
– Tram schoonmaken

Met de schoonmaak van bussen, treinen, trams en metro’s, in combinatie met het gastheerschap van onze medewerkers, zorgen we voor een verhoogde klantbeleving. CSU denkt met je mee over trein schoonmaken en schoonmaak binnen het openbaar vervoer. Wij gaan graag met je in gesprek over jouw wensen en verwachtingen. Vraag een offerte aan voor een persoonlijk advies.

vervoer-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.